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por postal
 

Postal New B&O Budd Built Daylight Speedliners

Cant:
Mate signatura
18 pt thickness / 120 lb weight Soft white, soft eggshell texture
-0,18 €

Sobre Postcards

Vendido por

Tamaño: Postal estándar

¡Plasma los mejores recuerdos de tus últimas vacaciones en una postal! Gracias a nuestra herramienta de diseño podrás inmortalizar esas vistas de película que te dejaron sin aliento o ese monumento que te robó el corazón.

  • Dimensiones: 10,8 cm x 14,2 cm. Tamaño estándar para enviar por USPS.
  • Impresión por ambas caras a todo color, de gran calidad y sin bordes.

Tipo de papel: Mate signatura

Our Signature Matte paper is a customer favorite—smooth to the touch with a soft eggshell texture that elevates any design. Its sturdy 18 pt weight and natural feel make it the ideal choice for timeless, sophisticated events.

  • Exclusively made for Zazzle
  • Made and Printed in the USA
  • FSC® Certified—sourced from responsibly managed forests that protect both people and planet

Sobre este diseño

Postal New B&O Budd Built Daylight Speedliners

Postal New B&O Budd Built Daylight Speedliners

From www.railphotoexpress.biz The Daylight Speedliner was A named passenger train of the Baltimore and Ohio Railroad (B&O) in the 1950s and early 1960s. Equipped with three or four streamlined, self-propelled Budd Rail Diesel Cars (RDCs) coupled together, it initially operated between Philadelphia, Pennsylvania and Pittsburgh, Pennsylvania, via Baltimore, Maryland, and Washington, D. C., as Trains #21–22. The B&O had been using RDCs in local Baltimore–Washington, D.C., commuter service since 1950. Pleased with their reliability and lower operating costs compared to heavyweight passenger trains drawn by steam locomotives, the B&O decided in 1955 to replace its money-losing Washingtonian steam train with RDCs, ordering four RDC-1s with reclining coach seats and two RDC-2s with baggage compartments. The RDC-equipped Daylight Speedliner entered service on October 28, 1956, and reduced the railroad's operating expenses by almost half, compared to the Washingtonian train it replaced. After B&O discontinued passenger service north of Baltimore on April 26, 1958, the Daylight Speedliner operated between Baltimore and Pittsburgh, covering the 333-mile route on a seven-hour schedule, until its discontinuation on January 21, 1963.

Reseñas de clientes

4.1 de 5 estrellas14 Reviews totales
8 reseñas en total con 5 estrellas3 reseñas en total con 4 estrellas1 reseñas en total con 3 estrellas0 reseñas en total con 2 estrellas2 reseñas en total con 1 estrellas
14 opiniones
Reseñas de productos similares
5 de 5 estrellas
Por Pilar A.13 de octubre de 2016Compra verificada
Reseña del creador
Para acompañar a mis regalos, me gusta añadir una tarjeta postal con una dedicatoria personal, siempre me lo agradecen!!! Colores muy bonitos, mejor que en la presentación online. me encanta!!!
5 de 5 estrellas
Por Cristina S.8 de abril de 2021Compra verificada
Reseña del creador
el prodocto esta muy bien, me gusta mucho, gracias. la impresion me parece muy buena
5 de 5 estrellas
Por Belen M.15 de septiembre de 2021Compra verificada
Programa de reseñadores de Zazzle
es estupendo soys superr. es increible de magnifico

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Información adicional

Número del producto: 239679457654828762
Creado el: 12/1/2013 7:24
Clasificación: G